воскресенье, 1 января 2017 г.

СЦЕНАРІЙ ІГРОВОЇ РОЗВАЖАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: "МУЗИЧНА ІСТОРІЯ АБО НЕЗВИЧАЙНІ ПРИГОДИ ПЕППІ"



Сцена оформлена у вигляді казкового лісу. На галявину виходить  Пеппі, щось шукає. Звучить весела музика.  
Пеппі.   Привіт, малюки! Ви не бачили десь тут мого порфеля ?Де ж я його
поділа?
Входить Гном.
Гном.   Пеппі Довгапанчоха, що ти тут шукаєш ?
Пеппі.   Тобі що до цього? Іди собі туди, звідки прийшов... Ей, Гноме, зачекай,
можливо ти знаєш, де мій портфель? Сьогодні після уроків я так загралася, що
забула його десь,а зараз не можу знайти.
Гном.   Твій портфель он там, під великим деревом.
Пеппі. Справді, як я його раніше не помітила?
Пеппі біжить за порфелем.
Гном.      Ні, ви тільки подивіться на це нахабне дівчисько! Побігла собі, а
подякувати забула. Але нічого - я її провчу!
Виходить Пеппі з порфелем.
Пеппі.   Ну, тепер все гаразд. Можна йти додому.
Гном.    А в портфелі все на місці ? Нічого не загубила?
Пеппі.   Пенал є, олівці є, математика є, нотний зошит є. Ой!  З нотного зошита
зникли усі ноти. А у мене завтра музика. Як же я заспіваю свою улюблену
пісеньку ?    Що ж мені робити? Діти, а ви не знаєте, куди зникли ноти ?А,
здогадалася! Це все твої , Гноме, витівки! Ти і порфель заховавД ноти вкрав.
Ану, поверни негайно усі ноти на місце!
Гном. А ти знаєш, скільки є нот, і як вони усі називаються?

Пеппі. Звичайно знаю. Нот є сім: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
Гном.   Правильно. Так от, в твоєму нотному зошиті всі ноти з'являться лише
тоді, коли ти пройдеш сім випробувань, сім добрих справ. Але ці випробування
ти повинна пройти не сама, а зі своїми друзями.
Пеппі. Але у мене немає друзів.
Гном.   А ти подивися, скільки тут хлопчиків і дівчаток зібралося. Можливо,
вони стануть твоїми вірними товаришами.
Пеппі. Любі хлопчики й дівчатка, чи згодні ви допомогти мені випробування
пройти? Обіцяю вам, що не буду більше лінуватись, меншим буду допомагати,
старших буду поважати. Ну що, згодні? Тоді для початку я поділю вас на дві
команди. Подивимось, яка команда мені краще буде допомагати.
Ця команда буде називатися   "Домісолька ", а ця - "Сопілонька ". Ми вже
готові до випробування.
Гном.   А якщо ви готові, тоді послухайте перше завдання. Зараз для вас буде
звучати музика. І вам потрібно відгадати, з якого вона мультфільму і хто співає
цю пісеньку .
Пеппі.   Друзі,   давайте  зробимо   так:   першу  мелодію   відгадує  команда   "
Домісолька", а другу- "Сопілонька". ( Звучать мелодії пісень з мультфільмів і
дитячих кінострічок).
1.   Пісня Червоної Шапочки.
2.  Пісня Трубадура.
3.  Пісня Буратіно.
4.  Пісня Антошки.
5.  Пісня крокодила Гени.
6.  Пісня    Крихітки Єнота.
( Діти повинні назвати, які казкові герої їх співають. Кожна команда відгадує
по черзі ).
Пеппі. Молодці, маленькі друзі. Ви правильно відгадали всі пісеньки.
( Звучить чарівна музика, з'являється нотка До ).
Пеппі. Дивіться, малята, нота До з'явилась. Ми виконали перше завдання. Але
ще залишилось шість випробувань. А яких - я сама не знаю. І Гном десь зник.
Давайте його покличемо! Гноме-е-е ! Немає.
Незнайко.   Чого це ти тут розкричалась ?
Пеппі. Незнайко, ти не бачив такого маленького чоловічка в чорному великому
капелюсі ?
Незнайко.   Ні, а що трапилось?
Пеппі.     Розумієш,  у мене із зошита зникли усі ноти. І щоб їх повернути, мені потрібно зробити сім випробувань . З першим завданням ми вже впорались,а що робити далі,я не знаю. І Гном десь зник. Незнайко. Хочеш мені допомогти? Пеппі.     Так, з радістю.
Незнайко.                                                                                                                                                                                                     Ранком Знайка я зустрів.
І вірші писать хотів. Знайко вчителем був добрим, Вчив мені,як тільки міг. Цілий день вірші писав я, До слів рими добирав, Але рима вередлива, Все ховалася від мене. Тож прошу я допомоги у вас, мої маленькі друзі.
Пеппі.     Ця справа мені до вподоби. Тож вірші будемо ми писати. Я зачитаю, що склав Незнайка, а ви доповните останнє слово.
(Незнайко передає вірші Пеппі) Дітям зачитуються загадки-добавлянки. їм потрібно вгадати останнє слово. Відповідають всі разом. Ось вона яка- розбійниця морська. Всіх би проковтнула зажерлива... (акула). Така велика, довгошия, І вища за найвищу шафу. Така розумна і краси У зоопарку є ... (жирафа) Гострі кігті має, В подушки ховає, Лазить все на плотик, А звуть його...(котик). Вночі літає,
Удень засинає,
Кругла голова,
А зветься ...(сова).
Пара довгих вушок, Сіренький кожушок, Швидкий побігайчик, А зветься він ... (зайчик ).
Щось на кухню залетіло
І на стіл відразу сіло.
Дозволу не спитало,
Над тарілками кружляло.
Куштувало пиріжки,
Цукор, каву та вершки.
Скажеш: "Киш! " - вона не слуха.
Це нахабна чорна ... ( муха ).
Пеппі.   Бачиш, Незнайко, як в нас все добре вийшло. Ми всі твої вірші дописали. ( Звучить музика). А ось ще одна нотка з'явилась!
Незнайко. Спасибі, Пеппі, і вам, малята, спасибі за допомогу. Без вас я б ніколи не склав свої вірші. Тому я хочу допомогти вам. Я знаю, кому потрібна твоя допомога.
Пеппі. Незнайку, ти справжній друг. Адже ми зробимо ще одну добру справу і, можливо, тоді Гном нам поверне третю нотку -Мі. То кому ж потрібна наша допомога?
Незнайко. Твоя допомога потрібна Коту Леопольду. Він ніяк не може справитися з мишенятами і заспівати свою улюблену пісеньку. І через це дуже сумує.
Пеппі.   А я її добре пам'ятаю.
Незнайко. Тоді швидше заспіваймо її разом з малятами. А я побіжу і скажу Коту Леопольду,щоб він послухав, як ви будете співати.
Пеппі. Малята, а ми зараз заспіваємо улюблену пісеньку Кота Леопольда, але будемо не тільки співати, але й виконувати різноманітні рухи. Тож будьте уважними. Робіть усе, що я вам буду показувати.
(Звучить пісня Кота Леопольда . За текстом пісні виконуються різноманітні рухи. Діти повинні їх повторювати.)
Пеппі. Молодці, діти. ( Звучить чарівна музика).Ой, ще одна нотка з'явилась. Це означає, що ми допомогли Коту Леопольду. Він почув, як ми співали. Я так з вами гралась, що аж розплелася моя коса. Я не можу її заплести. Цікаво, а ви вмієте заплітати коси? Я зараз перевірю. З кожної команди я прошу вийти на сцену по чотири учасника. Вашим завданням буде заплести косу із стрічок. Але заплітати косу потрібно перебігаючи, тримаючи в руках один кінець стрічки. Зрозуміли ?
(Проводиться гра "Заплети косу ". Потрібно чотири учасники. Один гравець тримає кінці стрічок. Інші беруть стрічки в руки і, перебігаючи один поза одним, заплітають "косу". Виграє команда, яка швидше і краще виконає завдання).
Пеппі. Молодці, сідайте на свої місця, а ми зараз визначимо, яка коса найкраща. Я по черзі буду показувати вам коси, а ви, за допомогою оплесків, визначте, яка з них вам більше подобається. (Звучить чарівна музика ). Дивіться, Гном повернув нам нотку Фа. Отже, ми пройшли з вами чотири випробування, зробили чотири добрі справи. Ой, я з вами граюся, а про своє домашнє завдання забула. Зараз подивлюся у свій щоденник. Малята, допоможіть мені, будь ласка, виконати домашнє завдання. Допоможете ? Добре. Тоді я попрошу з кожної команди по десять учасників. Вам я роздаю пісню, яку потрібно вивчити. Зараз усі разом під музику будемо її співати. Музика може зникнути- адже іще не всі нотки повернулися, але ми повинні продовжувати співати і ні в якому випадку не зупинятися. А наші команди повинні співати також, підтримуючи учасників.
(Дітям роздається друкований текст пісні. Звучить музика. Діти співають, мелодія обривається, а учасники гри повинні продовжувати співати. Потім знову звучить мелодія і знову обривається. Так декілька разів.)
Пенні.   Молодці! Гарно співали. І я з вашою допомогою вивчила пісеньку.(Звучить чарівна музика). Малята, дивіться, Гномик повернув іще одну нотку -Соль.
Гном.     (голос у запису ).  Молодець,  Пеппі Довгапанчоха.  Ти все робиш
правильно зі своїми друзями. Але ви пройшли не всі випробування, тому,
слухайте наступні завдання. Вам потрібно зібрати 14 чарівних кульок. Коли ви
їх збирите, з'явиться нотка - Ля. І в одній з чарівних кульок ти знайдеш
наступне завдання.
( 3 кінця залу кожній команді кидаються по сім повітряних кульок. Діти
повинні, не встаючи з місць, за допомогою рух передати повітряні кульки на
сцену).
Пенні. Де ж вони, ті чарівні кульки? А, бачу! Діти, чарівні кульки знаходяться
позаду вас. Вам потрібно передати їх мені за допомогою рук, не встаючи з
місця. Зрозуміли? ( Звучить чарівна музика). Усі чарівні кульки в мене. Гноме,
поверни мені нотку Ля. ( Звучить чарівна музика).3алишилась остання нотка -
Сі. Гномик казав, що останнє завдання знаходиться в одній з чарівних кульок.
Зараз   подивлюся.   А   ось   і   завдання.   Що   тут  таке?   Діти,   нам   потрібно
затанцювати. Малята, ви любите танцювати ? Добре. Тоді ми з вами швидко
впораємося з цим завданням. Ми з вами будемо танцювати "Лєтку-Єньку",
тому будьте уважні і повторюйте те, що я буду показувати.
( Діти виконують танець ).
Входить Гном.
Гном.  Пеппі, ти пройшла усі випробування, і я повертаю тобі останню нотку -
Сі.( Звучить чарівна музика). Пеппі, тепер ти зрозуміла, що потрібно бути
ввічливою? І що навколо тебе існують друзі, які завжди готові тобі допомогти.
Пеппі.     Так, я все зрозуміла. І в мене є багато друзів, за допомогою яких я
повернула всі сім ноток - До, Ре, Мі, Фа, Соль, Ля, Сі. І зможу заспівати свою
улюблену пісеньку! Я дарую її вам, малята!

Комментариев нет:

Отправить комментарий